Daniel's Knowledge Storage

I Look To You - Whitney Huston 본문

나의 삶/짜투리 글

I Look To You - Whitney Huston

다니엘SEO 2013. 7. 2. 21:52

가끔은...

삶이 빡빡하게 느껴지고 하고...

나 자신이 초라하게도 느껴지기 합니다...

그럴 때 이 노래가 힘이 됐으면 좋겠습니다...


"I Look To You - Whitney Huston"



As I lay me down 
Heaven hear me now
I`m lost without a cause
After giving it my all

 

나 스스로를 내려놓게 되면서

하늘은 이제서야 나의 이야기를 듣습니다.

나는 이유도 모른체 길을 잃었었죠

나의 전부를 주고 난 후에 말이에요

 

Winter storms have come
And darkened my sun
After all that i`ve been through
Who on earth can i turn to

 

한겨울 폭풍이 다가왔었죠

그리곤 나의 태양을 어둡게 했어요

모든 것이 이렇게 끝난 후에

난 이 땅에서 누구를 향해야 하는걸까요

I look to you
I look to you
After all my strength is gone
In you I can be strong

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

나의 모든 힘이 사라지고 난 후에

난 당신안에서 강해질 수 있어요

I look to you
I look to you
Yeah
And when melodies are gone
In you I hear a song

I look to you 

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

노래가 멈춘 그때

난 당신 안에서 다시 노래를 들어요

난 당신에게 기대요
 


**After losing my breath
There`s no more fighting left
Sinking to rise no more
Searching for that open door

 

숨을 더이상 쉴수 없을때

더이상 싸우는 걸 그만두기로 했어요

더이상 올라가지 못할거 같아서요

열린 문을 찾아야 했죠

And every road that i`ve taken
Lead to my regret
And I don`t know if I`m gonna make it
Nothing to do but lift my head

 

난 모든 곳에서 그걸 잡으려 했어요

하지만 결국 유감스럽게도

난 알지 못했어요 내가 어떻게 만들어 가야 할지를..

고개를 들어보지 않았거든요

I look to you
I look to you
After all my strength is gone
In you I can be strong

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

나의 모든 힘이 사라지고 난 후에

난 당신안에서 강해질 수 있어요

I look to you
I look to you
Yeah
And when melodies are gone
In you I hear a song

I look to you 

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

노래가 멈춘 그때

난 당신 안에서 다시 노래를 들어요

난 당신에게 기대요

 

+ 원곡 가사

 

my levees are broken, my walls have come

coming down on me 

tumbling down on me
The rain is falling 

Defect is calling 

I need you to set me free

Take me far away from the battle 

I need you, Shine on me 

 

내 삶이 무너질때, 내 한계가 왔어요 

내가 어리석었어요 

난 무너져내리죠 

비가 내려요 

패배했다고 말해요 

자유롭기위해 당신이 필요해요 

싸움으로부터 이제 멀어지고 싶어요 

당신이 필요해요 , 날 비춰줘요

 

I look to you
I look to you
After all my strength is gone
In you I can be strong

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

나의 모든 힘이 사라지고 난 후에

난 당신안에서 강해질 수 있어요

I look to you
I look to you
Yeah
And when melodies are gone
In you I hear a song

I look to you

I look to you

I look to you 

 

난 당신에게 기대죠

난 당신에게 기대요

노래가 멈춘 그때

난 당신 안에서 다시 노래를 들어요

 당신에게 기대죠

당신에게 기대요 

당신에게 기댑니다..


Comments